Tip of klacht melden

Handig om te weten

Waar mensen werken, worden fouten gemaakt. We proberen dit zoveel mogelijk te voorkomen, o.a. door te leren van onze fouten. Intern hebben we daar een meldpunt voor dat alle zaken analyseert die niet zo gelopen zijn als we ons voorgenomen hadden. Vaak hebt u daar als gebruiker van het gezondheidscentrum niet eens iets van gemerkt. Zo werken we aan een systeem van voortdurend verbeteren.
Het kan ook wel eens misgaan, zodanig dat u daarover een klacht hebt. In eerste instantie is het de bedoeling dat u uw klacht probeert op te lossen met de betreffende medewerker. Ook dit wordt altijd gemeld en komt dus niet in de doofpot. Komt u er niet uit, dan kunt u een beroep doen op onze klachtenregeling. Wij verzoeken u hiervoor het formulier in te vullen. Maar ook als u tips heeft kunt u dit formulier invullen.

U kunt ook contact opnemen met een onafhankelijke geschillen instantie www.skge.nl

Stel een vraag

Openingstijden

Maandag t/m vrijdag van 08.00-17.00 uur

Voor spoedgevallen kunt u ons tussen 08.00 en 17.00 uur altijd rechtstreeks bellen op de spoedlijn:
0229 - 24 25 05

Contact

Betje Wolffplein 170, 1628 NV  Hoorn

Centrale Huisartsenpost:
0229-297800