De meest voorkomende klachten kunt u nalezen op http://www.thuisarts.nl

Als u belt voor een afspraak zal de assistente u vragen waarvoor u komt.
Dit is om u zo snel mogelijk op de goede plek te krijgen.
Als de assistente u kan helpen krijgt u een afspraak bij de assistente, wanneer u klachten heeft waar de assistente u zelfstandig over kan adviseren zal zij u advies geven. De assistentes hebben een goede opleiding gehad om deze adviezen te geven. De adviezen die zij geven worden altijd nog bekeken door de huisarts en zo nodig nog bijgesteld.
Moet u door een huisarts verder geholpen worden, dan kan de assistente een afspraak maken voor een consult, visite of telefoongesprek. 

Afhankelijk van het soort en het aantal klachten wat u heeft kan ze een afspraak voor 10 of 20 minuten maken. Wilt u liever niet vertellen waarvoor u komt dan is dat ook prima, misschien kunt u wel aangeven of u 10 of 20 minuten nodig denkt te hebben.
Wanneer het spreekuur goed gepland wordt is de kans kleiner dat het spreekuur uitloopt. Natuurlijk kunnen er altijd spoedgevallen tussendoor komen, dus houdt u rekening met wat wachttijd. Indien het spreekuur van de huisarts langer dan 15 minuten uitloopt wordt dit aangegeven op het bord in de wachtkamer. Ook als de huisarts onverwachts weggeroepen wordt voor een spoedgeval wordt dit op het wachtkamerbord aangegeven.

Voor spoedgevallen kunt u ons tussen 8 en 17 uur altijd rechtstreeks bellen op de spoedlijn: 0229-242505. Voor een levensbedreigende situatie waarin iedere seconde telt belt u 112.

Openingstijden

maandag

dinsdag

woensdag

donderdag

08.00 - 21.00 uur

Contact

Betje Wolffplein 170,
1628 NV  Hoorn
Tel: 0229-241044
Leonard Bernsteinhof 4
1628 TT Hoorn
Tel: 0229-280 999