GEZONDHEIDSCENTRUM

Huisartsen

Waar kunnen wij u mee helpen?

Herhaalmedicatie

Afspraak maken

Tip of klacht melden

mijngezondheid.net

Handig om te weten

Telefoonsysteem

Wij maken in het gezondheidscentrum gebruik van een keuzemenu.

  • Spoed (optie 1)
  • Herhaalrecepten (optie 2)
  • Afspraak afzeggen (optie 3)
  • Afspraak maken voor consult, visite of telefonisch spreekuur en overige (optie 5)

Als u geen keuze maakt krijgt u de assistente aan de lijn. Wanneer het aantal wachtenden groot is, wordt er verzocht op een later tijdstip terug te bellen.  

U kunt bellen voor een afspraak tussen 08.00 en 12.00 uur. U kunt ook online een afspraak maken via https://www.mijngezondheid.net. Voor uitslagen kunt u bellen tussen 13.30  en 15.30 uur. Ook kunt u uitslagen inzien via https://www.mijngezondheid.net

Nieuwe patiënten

Op dit moment zijn onze huisartsenpraktijken tijdelijk gesloten voor nieuwe patiënten.

Openingstijden balie assistentes

De balie is geopend van 8 tot 12 uur en van 13 tot 16 uur. U kunt vanwege privacy redenen geen afspraak aan de balie maken, dat kan telefonisch of digitaal.
Dit geldt ook voor het aanvragen van medicijnen en voor de herhaalmedicatie. Urines inleveren tot 11 uur. 

Visites

Een huisbezoek kunt u aanvragen tussen 08.00 en 10.30 uur in de ochtend. De dokter komt dan tussen 11.30 en 14.00 uur bij u thuis langs of na afloop van het middagspreekuur. Het huisbezoek is bedoeld voor mensen die fysiek niet in staat zijn naar het spreekuur te komen. Bijvoorbeeld omdat u te ziek, (tijdelijk) gehandicapt of slecht ter been bent. Als het maar enigszins mogelijk is om toch naar de praktijk te komen, kunt u dat toch beter doen. De onderzoeks- en behandelingsmogelijkheden zijn in de praktijk veel groter dan bij u thuis.

Vakanties

Als uw huisarts afwezig is in verband met vakantie, krijgt u dit via het antwoordapparaat te horen. Het is goed om het hele bericht af te luisteren.
Herhaalrecepten kunnen ook tijdens afwezigheid van uw huisarts op de gewone manier besteld worden.
Voor spoedgevallen kunt u ons tussen 8 en 17 uur altijd rechtstreeks bellen op de spoedlijn: 0229-242505 of op het eigen telefoonnummer van uw huisarts met keuze optie 1.

Spreekuur

De meest voorkomende klachten kunt u nalezen op www.thuisarts.nl

Als u belt voor een afspraak zal de assistente u vragen waarvoor u komt.
Dit is om u zo snel mogelijk op de goede plek te krijgen.
Als de assistente u kan helpen krijgt u een afspraak bij de assistente, wanneer u klachten heeft waar de assistente u zelfstandig over kan adviseren zal zij u advies geven.

Lees meer

Urines/Soa

Urines:
Bij klachten die kunnen passen bij een blaasontsteking kijken de assistentes urine na. U kunt dit tussen 08.00 en 11.00 uur inleveren, bij voorkeur ochtendurine, koel bewaard en in een hygiënisch en goed afsluitbaar potje. Voor de uitslag maakt de assistente met u een afspraak hoe laat zij kan terugbellen in de middag. Klik HIER voor het urinevragenformulier.

SOA vragenlijst
Wanneer u op een SOA getest wilt worden of klachten heeft die kunnen wijzen op een SOA, zal uw huisarts eerst een risico-inschatting willen maken om de juiste test te bepalen.

Lees meer

Medewerkers

C. den Boer

Huisarts

J. Alberga

Waarnemend huisarts

Mirjam den Otter

Huisarts

E. Bus

Huisarts

J. Boorsma

Huisarts

Hélène Vroegh

Huisarts

Inge

Doktersassistente

N. van der Boom

Doktersassistente

Wij nemen tijdelijk geen nieuwe patiënten aan

Locatie Betje Wolffplein

Betje Wolffplein 170
1628 NV Hoorn
Openingstijden:
Locatie Betje Wolffplein: maandag t/m vrijdag van 08.00 – 17.00 uur

Openingstijden

Maandag t/m vrijdag van 08.00-17.00 uur

Voor spoedgevallen kunt u ons tussen 08.00 en 17.00 uur altijd rechtstreeks bellen op de spoedlijn:
0229 - 24 25 05

Contact

Betje Wolffplein 170, 1628 NV  Hoorn

Centrale Huisartsenpost:
0229-297800