Klacht of compliment melden

Wat wilt u aan ons kwijt?

Waar mensen werken, worden fouten gemaakt. We proberen dit zoveel mogelijk te voorkomen, o.a. door te leren van onze fouten. Intern hebben we daar een meldpunt voor dat alle zaken analyseert die niet zo gelopen zijn als we ons voorgenomen hadden. Vaak hebt u daar als gebruiker van het gezondheidscentrum niet eens iets van gemerkt. Zo werken we aan een systeem van voortdurend verbeteren.

Het kan ook wel eens misgaan, zodanig dat u daarover een klacht hebt. In eerste instantie is het de bedoeling dat u uw klacht probeert op te lossen met de betreffende medewerker. Ook dit wordt altijd gemeld en komt dus niet in de doofpot.

Komt u er niet uit? Dan kunt u een beroep doen op onze klachtenregeling. Wij verzoeken u hiervoor het formulier hiernaast in te vullen. Zodra u op de knop Versturen klikt, komt het ingevulde formulier bij de juiste afdeling terecht. Er wordt vervolgens zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen.

Wilt u een compliment aan ons kwijt? Dat waarderen wij enorm! Door op onderstaande knop te klikken, kunt u ons een compliment versturen.

Klachtenformulier

Uw gegevens (degene die de klacht indient)
Gegevens van de patiënt (dit kan iemand anders zijn dan de indiener)
Is de patiënt op de hoogte van uw klachtmelding?
Aard van de klacht
Openingstijden

Maandag t/m vrijdag geopend

Openingstijden verschillen per discipline. Klik in het menu aan de bovenkant om de openingstijden van de verschillende discplines te zien.

Adres

Betje Wolffplein 170, 1628 NV  Hoorn

Leonard Bernsteinhof 4, 1628 TT Hoorn