Klacht of compliment melden
Wilt u een compliment geven?

Dat waarderen we enorm! Via de knop hieronder kunt u ons een compliment versturen via de mail.

Geef een compliment

Bent u ontevreden?
Dan gaan we praten over hoe het beter kan

De zorg- en dienstverleners van Gezondheidscentrum Kersenboogerd staan voor een open en doorlopende dialoog. Hierin zijn medewerkers, cliënten, familie en andere relaties steeds met elkaar in gesprek om maximaal bij te dragen aan de kwaliteit van leven van de patiënten en cliënten Wij vragen onze patiënten en cliënten mee te denken en te praten over hoe het anders of beter kan.

Ondanks dat we zo goed mogelijk ons werk proberen te doen kan het toch voorkomen dat u niet tevreden bent over de zorg- of dienstverlening en u een klacht wilt uiten.

Klachtenprocedure

Het gezondheidscentrum heeft een klachtenprocedure waarin beschreven staat hoe klachten kenbaar kunnen worden gemaakt. U vindt deze procedure hier. De organisatie vindt de informatie die voortkomt uit klachten waardevol en ziet hierin een kans om de zorg- en dienstverlening te verbeteren en neemt uw klacht uiteraard serieus.

Hoe kunt u een klacht indienen?

Bespreek uw klacht of vul het formulier in

Allereerst kunt u de klacht bespreken met de persoon die het betreft. Bespreekt u liever niet zelf uw klacht? Of komt u er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de klachtenfunctionaris door het formulier op deze pagina in te vullen en versturen. 

E-mail

Ook kunt u uw klacht per e-mail versturen naar klachtenbemiddeling@kersenboogerd.nl.

Per post

Gezondheidscentrum Kersenboogerd
t.a.v. Klachtenfunctionaris
Antwoordnummer 65
1620 VB Hoorn

Telefonisch

Neem contact op met de klachtenfunctionaris:
Sylvia van Laar: 06 - 206 106 60
Tamara de Rie: 06 - 114 532 90

Na het indienen van uw klacht:

De klachtenfunctionaris ontvangt uw informatie en neemt contact met u op om te bespreken wat uw wensen zijn ten aanzien van uw klacht en welke mogelijkheden er zijn voor behandeling.

Daarnaast kan de klachtenfunctionaris u helpen een klacht te verhelderen en/of formuleren en zo nodig een bemiddelende rol aannemen bij de behandeling van uw klacht.

Wat doet de klachtenfunctionaris?

De klachtenfunctionaris is onafhankelijk en geeft onpartijdig advies over de mogelijkheden voor de behandeling van uw klacht en bijbehorende procedures. Daarbij heeft de klachtenfunctionaris geheimhoudingsplicht en onderneemt geen stappen zonder uw toestemming.

Klachtenformulier

Uw gegevens (degene die de klacht indient)
Gegevens van de patiënt (dit kan iemand anders zijn dan de indiener)
Is de patiënt op de hoogte van uw klachtmelding?
Aard van de klacht
Openingstijden

Maandag t/m vrijdag geopend

Openingstijden verschillen per discipline. Klik in het menu aan de bovenkant om de openingstijden van de verschillende discplines te zien.

Adres

Betje Wolffplein 170, 1628 NV  Hoorn

Leonard Bernsteinhof 4, 1628 TT Hoorn